Incidensbejelentés

Az incidensek bejelentését a Kormányzati Eseménykezelő Központ az év bármelyik napján, a nap 24 órájában fogadja.

Az incidens bejelentéseket célszerű elektronikus levél formájában elküldeni Központunknak a leggyorsabb és leghatékonyabb incidenskezelés és információ közlés érdekében, az alábbi elérhetőségen:
E-mail: cert [at] cert-hungary [dot] hu
PGP: http://www.cert-hungary.hu/pgp/team

Az egyes bejelentések kapcsán kérjük minden rendelkezésre álló releváns információ (e-mail fejléc, naplófájl, stb.) megküldését, mely szükséges az incidens teljes megértéséhez, így  segítve Központunkat a megfelelő intézkedések mihamarabbi megtételében.

Az elektronikus levélen kívül lehetőség van Központunkkal telefonon vagy faxon is kapcsolatba lépni, az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: 00 36 (1) 336 4833
 Fax.: 00 36 (1) 336 4886

Felhívjuk az érintett szervezetek figyelmét, hogy amennyiben még nem éltek bejelentési kötelezettségükkel, úgy az első kapcsolatfelvétel alkalmával kiküldött visszaigazoló levelet mindenképpen küldjék vissza Központunknak, ellenkező esetben a rendszerünk a bejelentést kéretlen levélnek minősíti.