Rendszerfelügyeleti munkatárs

A magyar kibertér biztonságáért felelős GovCERT Hungary (Kormányzati Eseménykezelő Központ) egyes kiemelt jelentőségű állami rendszerek esetében közvetlen rendszerfelügyeleti támogatást biztosít. A Központ rendszerfelügyeleti munkatársainak feladata az érintett rendszerek biztonsági eseményeinek azonosítása, nyomon követése és kezelése.

Feladatok: 
  • rendszerek felügyelete a biztosított monitoring eszközök alkalmazásával
  • hibák és biztonsági események azonosítása és elemzése, közvetlen és közvetett kiváltó tényezők azonosítása
  • azonosított incidensek kezelése az üzemeltetési munkatársakkal együttműködve
  • a rendszeren bekövetkezett eseményekről beszámoló készítése
  • incidenskezelési és katasztrófaelhárítási gyakorlatokon való részvétel
Elvárások: 
  • rendszerfelügyeleti, rendszerüzemeltetési tapasztalat
  • IT és hálózati ismeretek (operációs rendszerek, hálózati kommunikáció, stb.)
Előnyt jelent: 
  • informatikai biztonsági rendszerelemek üzemeltetésében szerzett gyakorlat
  • releváns technikai biztonsági képesítés
  • informatikai rendszerek védelmét biztosító infrastruktúraelemek (határvédelem, végpontvédelem, hozzáférésvédelem, naplózkezelés, stb.) átfogó ismerete
  • gyakori informatikai biztonsági kockázatok (sérülékenységek, fenyegetések) és ezek kezeléséhez szükséges módszerek ismerete
Amit kínálunk: 
  • hosszú távú munkalehetőség Magyarország kibervédelmét ellátó szervezeténél
  • széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség
  • szakirányú továbbképzéseken való részvétel
  • teljes munkaidő
  • budapesti munkavégzés
Szektor: 
  • IT Üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Információbiztonság
Kulcsszavak: 
rendszerfelügyelet, naplóelemzés, incidenskezelés
Jelentkezés: 

Jelentkezés önéletrajzzal a hr [at] govcert [dot] hu e-mail címen.