Rendszerfelügyeleti munkatárs

A magyar kibertér biztonságáért felelős GovCERT Hungary (Kormányzati Eseménykezelő Központ) egyes kiemelt jelentőségű állami rendszerek esetében közvetlen rendszerfelügyeleti támogatást biztosít. A Központ rendszerfelügyeleti munkatársainak feladata az érintett rendszerek biztonsági eseményeinek azonosítása, nyomon követése és kezelése

Feladatok: 
  • a rendszerek felügyelete a biztosított monitoring eszközök alkalmazásával
  • hibák és biztonsági események azonosítása és elemzése, közvetlen és közvetett kiváltó tényezők azonosítása (RCA)
  • az azonosított incidensek kezelése az üzemeltetési munkatársakkal együttműködve
  • a rendszeren bekövetkezett eseményekről beszámoló készítése
  • incidenskezelési és katasztrófaelhárítási gyakorlatokon való részvétel
Elvárások: 
  • 1-2 év informatikai biztonsági rendszerelemek üzemeltetésében szerzett gyakorlat
  • IT és hálózati ismeretek (operációs rendszerek, hálózati kommunikáció, stb.)
Előnyt jelent: 
  • releváns technikai biztonsági képesítés (ENSA, CISSP, CCNA/CCNP Security, stb.)
  • informatikai rendszerek védelmét biztosító infrastruktúraelemek (határvédelem, végpontvédelem, hozzáférésvédelem, naplózkezelés, stb.) átfogó ismerete
  • gyakori informatikai biztonsági kockázatok (sérülékenységek, fenyegetések) és ezek kezeléséhez szükséges módszerek ismerete
Amit kínálunk: 
  • Hosszú távú munkalehetőség Magyarország kibervédelmét ellátó szervezetnél
  • Széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség
  • Szakirányú továbbképzéseken való részvétel
  • Iparági átlagot meghaladó kezdő bérezés
Szektor: 
  • IT Üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Információbiztonság
  • Teljes munkaidő
  • Budapest
Kulcsszavak: 
rendszerfelügyelet, naplóelemzés, incidenskezelés
Jelentkezés: 

Jelentkezés önéletrajzzal a hr [at] govcert [dot] hu e-mail címen.